11. september 2001 – najlepšia analýza pádu WTC

O 11. septembri 2001, alebo ako sa najčastejšie táto tragická udalosť označuje – 9/11, sa popísalo už veľa. Mainstreamové média stále podsúvajú tú istú “oficiálnu verziu” o únoscoch štyroch komerčných lietadiel. Len pri laickom pohľade na okolnosti tohto dňa musí byť jasné, že oficiálna verzia môže byť pokojne nazvaná aj konšpiračnou teóriou. O 9/11 som toho videla a počula už veľa, ale až teraz som sa dostala ku skvelej knihe, ktorej autor je Donald Jeffries. Kniha nesie názov Hidden History a jej autor v nej adresoval najväčšie udalosti od zabitia Kennedyho až po prezidenta Bracka Obamu. Knihu vrelo odporúčam, je možné si ju zakúpiť aj na Amazone.

Kedže z knihy ma najviac zaujalo jeho podanie udalostí, ktoré sa odohrali 11. septembra, rozhodla som sa túto kapitolu preložiť do slovenčiny a zdieľať ju na tomto blogu. Tento blog by som mohla rozdeliť na niekoľko častí, no rozhodla som sa všetko vložiť do jedného blogu, aby mal čitateľ všetko k dispozícii v celku. K tejto kapitole som doložila folografie a videá.

Donald Jeffries – Hidden History – Kapitola 9: 9/11

Dedičstsvo Georga W. Busha bude navždy definované udalosťami, ktoré sa odohrali 11. septembra 2001, čo mu v podstate zabezpečilo predĺžený mandát. Bez 9/11 by neexistoval protiústavný „Patriot Act“, Oddelenie domácej bezpečnosti, nebola by dekády dlhá okupácia Iraku a Afganistanu, a neexistovala by nekonečná „vojna proti terorizmu“. Preto je veľmi dôležité sa pozrieť dôkladnejšie na udalosti, ktoré sa odohrali 11. septembra 2001.

Oficiálna verzia hovorí, že 19 radikálnych Moslimov arabského pôvodu uniesli 4 komerčné lietadlá v najbezočivejšom akte terorizmu, aký si len dokážeme predstaviť. Prvé dve lietadlá, let číslo 11 American Airlines a let číslo 175 United Airlines odleteli z bostonského medzinárodného letiska o 7:59 a 8:14. O 8:19 Betty Ong použila telefón aerolíniek, aby kontaktovala American Airlines s informáciou, že lietadlo bolo unesené a dve letušky boli bodnuté. O 8:20 FAA regulátori letu stanovili, že let číslo 11 bol „pravdepodobne“ unesený. V tom istom čase (o 8:20) let číslo 77 odletel z medzinárodného letiska vo Washingtone DC. O8:24 regulátori letov údajne počuli únoscu Mohameda Attu ako varuje pasažierov, aby „nerobili žiadne pohyby“ a že ich uisťoval, že lietadlo sa vráti späť na letisko. O 8:37 NORAD (Severoamerické veliteľstvo protivzdušnej obrany) bol po prvý krát oboznámený ohľadom situácie s letom číslo 11 a riadiace centrum v Bostone vyžiadalo armádnu asistenciu na prerušenie tohto letu. O 8:42, let číslo 92 United Airlines opustil medzinárodné letisko v Newarku.

Oficiálna „konšpiračná teória“ (a áno, oficiálna vezia je bez akýchkoľvek otázok konšpiračná teória), má v sebe toľko dier a nedostatkov, ako správa Warrenovej komisie (ohľadom zavraždenia Kennedyho). Let číslo 11 narazil do severnej veže WTC o 8:46, asi 26 minút po tom, čo regulátori ustanovili, že lietadlo bolo „pravdepodobne“ unesené. NORAD bol upozornený, že lietadlo narazilo do veže o 8:50, teda 13 minút po tom, čo od nich vyžiadali leteckú asistenciu na prerušenie letu. Známy rádio host Howard Stern o tom informoval naživo vo svojej show už o pár minút po incidente a okamžite to nazval teroristickým útokom. O 9:03 let číslo 175 narazil do južnej veže WTC, asi 26 minút po tom, čo bol NORAD požiadaný o pomoc.

Pred 9:17 CBS News informovali, že podľa spravodajských služieb je Osama Bin Ládin prvý podozrivý a stojí za unesenými lietadlami. Krátko potom CNN povinne informovali o tom, že Bin Ládin bol označený ako zodpovedný za útok na Spojené štáty. Len krátku chvíľu po tom, manželka predsedu Federálnych rezerv a zároveň reportérka NBC Andrea Mitchell zverila svojim poslucháčom, že Bin Ládin je zapojený do tohto incidentu. O 9:24 NORAD a FAA začali rozoberať situáciu ohľadom letu 77, ktorý bol zjavne unesený. Takmer o 15 minút neskôr, o 9:37, let číslo 77 narazil  do západnej strany Pentagonu. Južná veža WTC skolabovala o 9:59, čo bolo o pol hodinu skôr, než skolabovala severná veža, ktorá bola zasiahnutá o 17 minút skôr. Severná veža sa zrútila o 10:28, čo znamená, že tomu istému „zázračnému palivu“ trvalo asi 45 minút dlhšie pred tým, než sa mu podarilo spôsobiť „palacinkový štýl kolapsu“. O 10:06 let číslo 93 zrútil v Somerset County v Pennsylvánii, podľa správy vyšetrovateľov ako dopad hrdinského aktu pasažierov, ktorí kričali „poďme na to“ a spôsobili, že sa lietadlo zrútilo na zem, ako dôkaz patriotizmu.

Od momentu, kedy si kontrolóri uvedomili, že niečo nie je v poriadku a niekde je nejaký problém o 8:19, nadriadení mali vyše hodiny pred tým, než lietadlo narazilo do Pentagonu o 9:37, no namiesto toho nevykonali nič. Práve preto prví kritici poukázali na vládne zapojenie, resp. nečinnosť vládnych zložiek. Mali sme doslova srdce našej armády pod možným útokom, vedeli, že lety boli označené ako unesené a vedeli, že leteli nad vzdušným priestorom Washingtonu DC, a zároveň nenariadili žiadnym stíhačkám, aby ich let prerušili. Na porovnanie, keď golfer Payne Stewart vo mal vo svojom lietadle problémy v októbri 1999, stíhačka, ktorá bola v tom čase vo vzduchu a trénovala, bola rapídne preorientovaná a zaslaná za týmto lietadlom, rovnako boli zaslané aj dve stíhačky F-16. 26. októbra 1999 CNN oznámila, že  dôstojníci v Pentagone monitorovali Stewartove lietadlo na obrazovkách radaru. Správy o tom, ako dlho trvalo, kým sa k Stweartovmu lietadlu dostali, sa líšia, no reagovali jednoznačne rýchlejšie ako počas 9/11.

Správa z roku 1994 hovorí, že počas predošlých 4 rokov boli stíhačky vypustené na prerušenie letov 1518 krát. Ďalší dokument z roku 1998 varoval pilotov, že pokiaľ sa nejaké lietadlo v tejto oblasti bude správať podozrivo, pravdepodobne si na chvoste nájde dve stíhačky do 10 minút. Associated Press napísala, že od septembra 2000 do augusta 2001 stíhačky prerušili 67 letov. Ako je teda možné, že 9/11 s podstatne serióznejším a zjavným problémom prebehol bez toho, aby boli stíhačky všade naokolo? Americkí daňoví poplatníci minuli trilióny na obranu počas minulých 10 rokov a tu máme lietadlo, ktoré sa nejakú dobu správa podivne, rútiac sa do Pentagonu a odnikiaľ neprišla žiadna odpoveď.

Je tu myriada mätúcich otázok, ktoré spôsobili, že neustále zvyšujúci sa počet Američanov stáva „9/11 truthers“, teda ľudia, ktorí hľadajú pravdu o 9/11, no v médiach sa tento pojem používa ako urážka. Mohammed Atta, údajný vodca únoscov, vlastnil len dva kufre, ktoré aerolínka zabudla na letisku, pričom batožina nikoho iného zo zvyšných 81 pasažierov letu číslo 11 sa nezabudla. Jeden z nich vyhovujúco obshahoval „rajský oblek“, ktorý bol rýchlo identifikovaný ako Attaov svadobný oblek, ktorý veril, že by mal oblečený na svojej nebeskej svadbe. Do istoty sa našiel aj zlatom lemovaný Korán. Päť stranový list, v ktorom popísal detaily jeho svadobného obradu s „rajskými ženami“ sa našiel v druhom kuse batožiny. Zbytok tohto listu obsahoval jeho priznanie k tomuto plánu a jeho motívy. Bol tam nájdený aj manuál ako ovládať Boeing 757, ak by mal niekto pochyby o tom, že chcel lietadlo sám pilotovať.

Náhodne, samozrejme, 11. septembra 2001 bol NORAD uprostred týždňového cvičenia,  ktorý sa nazýval „Bdelý opatrovník“. Ako je predpokladané, vláda povedala, že hlásenia o únose lietadiel nebrali vážne, pretože si mysleli, že je to súčasť cvičenia. Aj napriek tomu Komisia na vyšetrovanie 9/11 zhrnula, že je proti akejkoľvek logike takto odpovedať a ak čokoľvek, mal byť v týchto sektoroch okamžite zvýšený počet pracovníkov, už len z dôvodu prebiehajúceho cvičenia. Ak to bol ten prípad, môžeme len pomyslieť na to, aká by bola odpoveď, ak by toto cvičenie neprebiehalo. V rozpore s každým známym faktom, generál Ralph Eberhart povedal 9/11 Komisii, že 11. septembra NORAD zareagoval okamžite s vhodnými opatreniami. Toto svedectvo indikovalo, že vládne opatrenie zahŕňalo ničnerobenie, ktoré trvalo takmer hodinu a pol medzi tým, čo bolo unesené prvé lietadlo a tretím lietadlom, ktoré zasiahlo Pentagon.

Zároveň by som chcel spomenúť spomienky, že brat strelca Johna Hickleyho, ktorý postrelil prezidenta Reagana mal naplánovanú večeru s bratom vtedajšieho vice-prezidenta Georgea W. Busha po tom, čo bol Raegan postrelený. V podobnom štýle, bývalý prezident George W. Bush sa stretol s Shafigom Bin Ládenim, bratom Osama Bin Ládina. Toto stretnutie sa odohralo 10. septembra 2001, na udalosti, ktorú hostil vyplvný obranný dodávateľ The Carlyle Group. Aká je pravdepodobnosť, že všetci piati únoscovia z letu číslo 77 boli ubytovaní v hoteli, ktorý sa nachádza priamo pred bránami NSA (Národná bezpečnostná agentúra)? Prečo Úrad pre dopravu neukázal žiadne štatistiky ohľadom vzletu letu číslo 77 z 11. septembra 2001?

Je to podivuhodné, že pilot letu 77, Charles Burlingame v minulosti pracoval na protiteroristických problémoch v tej istej oblasti Pentagonu, ktorá bola v ten deň zasiahnutá. Ďalší prestížny pasažier na lete číslo 77 bol námorný admirál Wilson „Budd“ Flagg, ktorý v minulosti zastával dôležitú pozíciu v Pentagone. A nakoniec, na palube sa nachádzala aj Barbara Olson, manželga generála Teda Olsona, ktorý sa často objavoval na televíznych obrazovkách  a napísal knihu kritizujúcu Hillary Clinton. Jeho manželka Barbara takisto pracovala na knihe, ktorá kritizovala Hillary Clinton, ktorá bola publikovaná mesiac po jej smrti.

Prezident George W. Bush sa v to ráno nachádzal na základnej škole na Floride. Bol tam, aby druhákom  čítal knihu. Na radničnom stretnutí, ktoré bolo odvysielané televízoiu CNN a ešte jednou stanicou 4. decembra 2001 George Bush povedal, že na televíznej obrazovke „videl“ ako prvé lietadlo narazilo do WTC, zatiaľ čo čakal na školskej chodbe pred tým, než vošiel do triedy. Bush povedal: „Telka bola, samozrejme, zapnutá, a ja som niekedy sám lietal, tak som si povedal – to je jeden príšerný pilot.“ Samozrejme, v televízii nebol žiaden živý prenos v momente, keď prvé lietadlo narazilo do veže, tak prečo by niečo také povedal? Bush zopakoval tento príbeh opätovne 5. januára 2002. Tento priebeh udalostí, ktoré opísal, by bol nemožný, nakoľko prvé lietadlo zasiahlo WTC ešte pred tým, než do školy dorazil. Bushov náčelník štábu Andrew Card prišiel za prezidentom v momente, keď čítal knihu a pošepkal mu, že druhé lietadlo zasiahlo veže, pričom pridal dramatické slová „Amerika je pod útokom“.  Video – 5:07

Video ukazuje Bushovu zmätenú reakciu po tom, čo sa dozvedel túto katastrofálnu správu, ale zjavne nevyzeral, že by ho nejako zaujímaly detaily a s deťmi zostal celých 20 minút, ktoré boli naplánované.

Tajná služba podivne nepresunula pezidenta do nejakej bezpečnej lokality. Práve naopak, prezident Bush z nevysvetliteľných dôvodov zostal v budove školy a krátke oficiálne vyjadrenie vydal zo školskej knižnice. 9/11 Komisia podala správu, že „z toho, čo sme zistili, nikto z Pentagonu nebol v kontakte s prezidentom“. Zatiaľ čo vice-prezident Dick Chaney bol fyzicky vyvedený z pracovne a prevezený do podzemného úkrytu v Bielom dome. Keď George Bush opustil školu, mal problém so zabezpečenou telefonickou komunikáciou, aby situáciu mohol odkomunikovať s Dickom Chaneym a musel si požičať mobilný telefón, ktorý takisto nefungoval. Komunikačné problémy pretrvávali aj na palube Air Force One, napriek tomu, že lietadlo má najlepšie komunikačné vybavenie. Prezident Bush nemal nikdy hlúpejší moment, ako keď počas svojho príhovoru 5. januára 2002 zhrnul tragickú udalosť tým, že povedal: „V každom prípade to bol zaujímavý deň.“

16. februára 2004 Family Steering Committee, skupina pozostávajúca z rodinných príslušníkov, ktorích blízki zahynuli 11. septembra 2001, vyjadrili niektoré z ich znepokojení v podobe otázok, ktoré zaslali prezidentovi Bushovi. Jedna z ich otázok bola: „Akú obrannú akciu ste osobne nariadili, aby ste ochránili náš národ počas krízy, ktorá sa udiala 11. septembra 2001?“. Ďalšia otázka bola: „Podľa vášho názoru, prečo bola naša krajina tak naprosto nepripravená na útok na našej vlastnej pôde?“. A ďalšia presná nezrovnalosť z tohto dňa: „Je to normálna procedúra, aby iaditeľ tzv. „situačnej izby“ (Situation room, konferenčná miestnosť Bieleho domu, pozn. autorky) cestoval s vami? Ak áno, prosíme aby ste vymenovali predchádzajúce prípady, kedy sa takto stalo. Ak to nie je bežná procedúra, prosíme aby ste popísali okolnosti, ktoré k tomuto rozhodnutiu viedli, aby vás tento riaditeľ sprevádzal na vašej ceste na Floridu.“

Zároveň sa pýtali aj na jeho konanie počas jeho návštevy školy, konkrétne jeho zlyhanie v tom, že okamžite neopustil miestnosť, keď sa dozvedel, že druhé lietadlo zasiahlo WTC. Rovnako spomenuli aj fakt, že Bin Ládinova rodina v USA, vrátane jeho brata, s ktorým sa stretol večer pred 9/11, mali povolenie na odlet z krajiny aj napriek tomu, že všetky komerčné lety boli zastavené a požadovali odpoveď na to, prečo im bola udelená výnimka. Aby celý tento neporiadok rodiny pozostalých zhrnuli veľmi pekne a opýtali sa: „Prosíme, aby ste vysvetlili, prečo nikto na žiadnej vládnej úrovni nebol zodpovedný za zlyhania, ktoré viedli k 9/11?“.

Žiadali akýkoľvek dôkaz, že Al-Kájda bola prepojená na iráckeho diktátora Sadáma Husajna.  Ďalšia relevantná otázka bola: „Prosíme, aby ste vysvetlili vašu 14 mesačnú opozíciu na vytvorenie nezávislej komisie na vyšetrovanie 9/11 a vašu požiadavku na senátora Daschleho, aby akékoľvek snahy potlačil.“ Je to hanba, že oficiálna komisia, ktorá mala toto nešťastie vyšetrovať, nemala žiadne snahy o zapojenie rodín pozostalých do vyšetrovania. Ich otázky boli veľmi dôležité a všetky zostali nezodpovedané.

12. septembra, deň po útokoch, mal senátor Gary Hart „ľavičiar“ príhovor, v ktorom povedal: „Je tu šanca, že prezident George W. Bush zneužil tento útok na to, aby uskutočnil to, čo jeho otec (predchádzajúci prezident George Bush senior) – frázu, ktorú jeho otec raz použil a odvtedy nebola použitá, a to je nastolenie jedného svetového poriadku (new world order, pozn. autorky)“.

Paul Wolfowitz, vedúci neo-konezrvatívec a Bushov zástupca tajomníka obrany povedal, 13. septembra, že „musíme ukončiť štáty, ktoré podporujú terorizmus“. Spoľahlivé mainstreamové média sa pripojili, spolu s Timom Brokawom, ktorý svojím divákom 11. októbra 2001 povedal, že „teraz sme v novom svetovom poriadku“.

Hani Hanjour, ktorý je vo všeobencosti zodpovedný za pilotovanie letu číslo 77, ktorý narazil do Pentagonu, bol schopný dosiahnúť tento kúsok (Washington Post tento manéver citoval ako veľmi pekný a koordinovaný obrat) aj napriek tomu, že Hanjour  neprešiel sprevádzaným leteckým testom na Marylandskom letisku len tri týždne pred 9/11. Hanjour sa tam snažil požičať lietadlo Cessna a chýbali mu základné vedomosti, a preto mu to z dôvodu nekvalifikovanosti ani nedovolili.

Ešte skôr v roku 2001 sa v Arizone zúčastnil leteckého výcviku, kde ho ohodnotili rovnako s tým, že nemá dostatočné zručnosti a dokonca sa nevedel ani kontaktovať s FAA leteckou vežou kvôli jeho slabým leteckým schopnostiam a veľmi zlou angličtinou, že sa pozastavili nad pravosťou jeho leteckého certifikátu. Jeden z jeho inštruktorov bol citovaný nasledovne: „Vôbec nevedel lietať.“

Ale Hanjou nebol jediný príšerný pilot zo skupinky týchto teroristov. Rick Garza, inštruktor Kalifornskej leteckej školy rovnako kritizoval ďalších pilotov zo skupinky – Khalida Almihdara a Nawaqa al-Hamziho. Povedal, že: „Boli ako blbý a blbší. Nemali ani šajnu. Bolo mi jasné, že sa nikdy nestanú pilotmi.“ Mainstreamové média s týmito faktami zaobchádzali v tradičnom zvyku. 30. septembra 2001 Washington Post adresoval zjavné neadekvátnosti týchto údajných pilotov a nazvali prípravy devätnástich únoscov za „nedokonalé“. Bez neplánovaného vtipu, Washington Post napísal: „Niektorí z nich boli vyhodení z leteckých škôl. Dvaja nestihli bostonský let, ktorý nabúral do WTC ako prvý. Ale ako nepresné to bolo, ich sprisahanie sa podarilo a vyžiadalo si vyše 6000 životov.“ Neskôr, samozrejme, bol počet obetí opravený na polovicu. Tento článok cituje aj Ricka Garzu z Kalifornskej leteckej školy, ktorý povedal, že ich odvolal už po dvoch letoch s tým, že „toto nikam nevedie.“

Oficiálny príbeh hovoril o tom, že devätnástim únoscom sa podarilo prebrať kontrolu nad štyroma letmi s tým, že pasažierom a letuškám hrozili… vysúvacími nožíkmi na otváraie krabíc. Je to možné, že 8 skúsených pilotov, nehovoriac o všetkých pasažieroch, boli zarazení takýmito „zbraňami“? Neočakával by niekto, že nadupaní patriotickí pasažieri, ako napríklad na palube letu číslo 93, ktorí kričali „Poďme na to!“ pred tým, než havarovali lietadlo v Pennsylvánii, aby sa najprv aspoň pokúsili prekonať malú skupinku únoscov, ktorí neboli nevyhnutne definovaní ako ozbrojení a nebezpeční?

No, bola tam aj ďalšia vražedná zbraň. Generálny prokurátor John Ashcroft vysvetlil na ABC News 15. septembra 2001, že vyšetrovatelia veria, že každé z unesených lietadiel bolo unesených troma až šiestimi mužmi, ktorí boli ozbrojení vysúvacími nožíkmi a plastovými príborovými nožíkmi.  Na ďalší deň, minister obrany Donald Rumsfeld vo vysielaní Fox News vyhlásil s vážnou tvárou, že únoscovia použili „zreteľne odlišný“ druh zbrane – plastové nožíky. 9. októbra Rumsfeld zjavne zabudol na vysúvacie nožíky a pre CBS News povedal, že pri útoku „boli použité plastové nožiky a americké lietadlo plné pasažierov, ktoré použili na zasiahnutie WTC.“ Áno, donútenie veľkej skupiny ľudí, aby sa odovzdali pod hrozbou plastovými nožíkmi bola jednoznačne odlišná stratégia.

Je možné, ako polo-rozumný argument, že by ľudia mohli byť ustráchaní, ak by videli vysúvacie nožiky, ale plastový príbor? Ak si uvedomíme, že toto je naozaj časť oficiálneho vysvetlenia, ako môžeme veriť zvyšným častiam? Existujú ďalšie správy, že na palube boli aj iné zbrane. Letuška Betty Ong tvrdila, že videla štyroch únoscov ako zabili jedného z pasažierov s nejakým sprejom, ktorý jej spôsobil dýchacie problémy a pálil ju v očiach. Todd Beamer, vodca hrdiského počinu, ktorý spôsobil zrútenie letu 93 hovoril o teroristoch s bombou počas jeho telefonického hovoru.

Boli tu rôzne štúdie fotografických dôkazov z južnej a severnej veže WTC, ktoré demonštrujú, že oficiálna verzia je nemožná. Ja si sám spomínam, že som videl, ako veže kolabujú štýlom perfektnej detonácie a ihneď som mal na mysli, že to vyzerá, akoby boli budovy zdemolované úmyselne. Oficiálny príbeh tvrdí, že palivo z lietadiel horelo tak intenzívne, že spôsobilo roztopenie 200 000 ton podpornej ocele. Podľa každého známeho vedeckého zdroja, oceľ sa nezačne taviť až kým nedosiahne teplotu 1535 stupňov Celzia. Aj napriek tomu mainstreamové média ako BBC News  dňa 13. septembra odvysielali, že teplota z požiaru dosiahla až 800 stupňov Celzia, ktorý pri tejto teplote dokáže roztaviť oceľ.

„Experti“ establišmentu sa poponáhľali, aby ihneď podporili oficiálnu verziu.  Profesor Eduardo Kausel povedal skupine inžinierov, že: „Verím, že intenzívne teplo roztopilo oceľové väzníky a stĺpy, tak sa začali správať ako žuvačka, čo bolo dostatočné, aby spôsobilo kolaps celej budovy.“

Títo „experti“ potom v televíznych reláciách divákov ubezpečili, že väzníky a stĺpy sa roztavili, čo spôsobilo, že jednotlivé poschodia začali na seba kolabovať. Experti, ktorí nepatria k mainstreamu, preskúmali vizuálne nahrávky a došli k záverom, že požiar spôsobený nárazom začal vyhasínať a dokonca úplne vyhasol pred tým, než sa budovy zrútili.

Ako prvé boli podozrivé výbušniny, ktoré boli zámerne umiesntnené vo vežiach za účelom plánovanej demolácie. Alboquerque Journal 11. septembra 2001 cituje experta Van Romera, ktorý povedal: „Podľa môjho názoru založeného na videonahrávkach si myslím, že po tom, čo lietadlá narazili do budov WTC, tam boli predtým uložené nejaké explozívne zariadenia, ktoré spôsobili, že budovy skolabovali.“ Ako podľa očakávaní, 10 dní po tomto vyhlásení ich Van Romero stiahol a povedal: „Určite to bol oheň, ktorý spôsobil pád budov.“ 12. septembra 2001 demolačný expert Mark Taylor povedal magazínu New Scientist: „Budovy sa zrútili kaskádovito ako pri odstrelení.“ Vysoko postavený dánsky armádny úradník Jens Claus vyhlásil: „Bomby museli byť dodatočne umiestnené vo vnútri budov WTC – inak nie je možné, aby skolabovali takýmto spôsobom.“

Okrem tohto perfektného palacikového voľného pádu, fakt, že zvyšky budovy sa doslova rozpadli na prach indikujú demoláciu, nie nejaký progresívny kolaps. Symetrická povaha tohto pádu a trosky padajúce priamo do základov opäť indikuje riadený odstrel alebo demoláciu.“ 8. Septembra 2012 počas vysielania History Channel povedal plukovník John O’Dowd, že nikdy predtým nevidel nič podobné tomu, čo boli zvyšky týchto viež. „Zdalo sa, že všetko sa premenilo na prach.“ AP 15. Januára 2002 napísalo, že Dr. Charles Hirsch, hlavný poručík záchranných zložiek v New York City povedal, že veľa tiel obetí sa doslova vyparilo.

Video kolapsu:

Foto trosiek:

1

Zdroj: FEMA

2

Zdroj: FEMA

3

Zdroj

Zatiaľ čo všetko v budovách WTC sa obrátilo na prach, vrátane nezničiteľných čiernych skriniek z lietadiel, jeden z pasov údajného únoscu nejakým spôsobom prežil a bol nájdený len niekoľko blokov od WTC. Aj samotný denník Guardian vyjadril skepticizmus nad tým, že by pas jedného z únoscov prežil horiace peklo v budove a bol nájdený na ulici.

William Rodriguez bol údržbárom, ktorý pracoval vo WTC 20 rokov. V čase nárazu letu číslo 11 sa nachádzal v podzemných  priestoroch severnej veže. Nachádzal sa tam s minimálne ďalšími 14 ľuďmi a v jeho svedectve povedal, že počul explóziu, ktorá spôsobila, že sa podlaha budovy zatriasla, steny začali praskať a všetko sa triaslo. Potom povedal: „Počul som ďalšiu explóziu, ktorá prišla zhora.“ Rodriguez sa v ten deň stal skutočným hrdinom, nakoľko pomohol mnohým ľuďom, aby sa dostali von z budovy severnej veže. Ale jeho skúsenosť si protirečí s oficiálnou verziou udalostí. Ako mohol náraz, ktorý sa stal o 80 poschodí nad ním, spôsobiť škodu v podzemných priestoroch? Rodriguez sa snažil spojiť s oficiálnou 9/11 Komisiou, no jeho snahy boli ignorované. Inžinier Mike Pecoraro takisto svedčil, že škoda v oblasti, ktorá bola ďaleko od nárazu, v podzemnej garáži, sa zmenila na prach. Philip Morelli popísal, že ho dve explózie zhodili na zem, pričom sa nachádzal na štvrtom podzemnom poschodí.

Dokumentárny seriál dvoch francúzskych bratov Jules a Gedeona Naudeta bol odvysielaný v Marci 2002 televíznou stanicou CBS. Počas tohto fimlovania boli jedinými, ktorím sa podarilo zachytiť video letu číslo 11, ktoré narazilo do severnej veže. Video:

Jules Naudet tvrdil, že vbehol do budovy len chvílu po náraze lietadla, videl tam ľudí, ktorí horeli a tvrdil, že tieto zábery boli príliš traumatizujúce, aby ich nafilmoval. Logická otázka, samozrejme je, ako mohlo lietadlo, ktoré natazilo do budovy o vyše osemdesiat poschodí vyššie, podpáliť ľudí v hlavnej lobby. Aj požiarnici, s ktorými bratia v ten deň filmovali potvrdili, že v lobby bola veľká škoda. Požiarnici neskrývali úžas a tvrdili, že to vyzeralo ako keby lietadlo zaisahlo hlavnž vestibul na prízemí budovy. New Yorskí požiarnici ich komentármi veľmi oficiálnej verzii nepomohli. Louie Caccholi, ktorý zachránil ľudí z južnej veže 12. septembra 2001 pre magazín People vyhlásil nasledovné: „Myslíme si, že v budove vybuchli bomby.“

Dokumentárny film NBC o nahrávkach z 9/11, ktorý boli odvysielaný 17. júna 2002 obsahovali niekoľko referencií požiarnikov, ktorí tvrdili, že v budove boli výbuchy. Požiarnik Edward Cachia bol jeden z tých, ktorého neskôr citoval New York Times: „My sme si mysleli, že tam bola nejaká zámerná detonácia, výbušniny.“  Asistent požiarného náčelníka Stephen Gregory svedčil, že videl: „záblesky na nižších poschodiach“ na druhej veži pred tým, než sa zrútila, „viete, ako keď demolujú budovu, keď ju vyhodia do vzduchu.“ Povedal, že ďalší človek, poručík Evangelista nezávisle spozoroval ten istý jav. Požiarny poručík Paul Isaac Jr. narovinu povedal: „Veľa ďalších požiarnikov vie, že v budovách boli bomby, ale boja sa o svoju prácu a nechcú to priznať pretože im nariadení zakázali akúkoľvek komunikáciu na túto tému.“

Video zobrazujúce zjavne viditeľné explózie z rôznych uhlov:

Isaac dokonca obvinil bývalého riaditeľa CIA Roberta Woosleyho, ktorý slúžil pre tento požiarny oddiel ako protiteroristický konzultant  z toho, že uvalil na túto tému informačné embargo. Scott Forbes, ktorý pracoval vo WTC nebol 11. septembra 2001 v práci, ale tvrdil, že jeho spolupracovníci, ktorí sa v tom čase v budove južnej veže nachádzali, prostredníctvom telefónov svojim blízkym povedali, že v budove počuli explózie. Veľa ďalších zamestnancov povedalo, že tieto explózie takisto počuli. Reportér BBC, ktorý sa nachádzal v budove povedal, že počul obrovské explózie. Aj moderátor CBS News Dan Rather povedal, že pád Dvojičiek pripomína riadenú explóziu.

V prípade WTC bolo niekoľko zaujímavých anomálií, len niekoľko týždňov pred 9/11. Finančný analytik Ben Fountain, ktorý pracoval v južnej veži povedal magazínu People, že v budove bolo niekoľko nezvyčajných cvičení len pár týždňov pred 9/11, kedy oba budovy, vrátane tretej budovy nazývanej Budova 7 boli evakuované z „bezpečnostných dôvodov“. Už zmienený Scott Forbes povedal, že jeho spoločnosť dostala upozornenie tri týždne vopred, že v budove bude výpadok elektriny v južnej veži na 48. poschodí a vyššie počas víkendu pred 9/11, aby tam nainštalovali nové počítačové káble. Forbes povedal, že elektrina počas tohto víkendu nefungovala asi 36 hodín a bezpečnostné kamery na týchto poschodiach boli vhodne nefunkčné. Forbes takisto spomenul, že kamery na vrchole budovy v to ráno takisto vhodne nefungovali a ďalší zamestnanec mu povedal, že je prekvapený množstvom FBI agentov, ktorí boli na mieste činu hneď po tom, čo prvé lietadlo zasiahlo budovu.

Forbes takisto popísal čudné a hlasné zvuky, ktoré sa odohrávali asi mesiac pred 9/11 a prichádzali z 98. poschodia nad jeho pracovňou. Vedel, že kancelárske priestory nad ním boli v tom čase prázdne, aj napriek tomu tam počul zvuk pracovnej techniky. Zo zvedavosti sa šiel na horné poschodie pozrieť, no našiel iba prázdne kancelárske priestory. Podivne, aj William Rodriguez mal veľmi podobnú skúsenosť. Keď sa ponáhľal po schodišti, aby pomohol evakuovať budovu, z 34. poschodia počul zvláštne zvuky. Znelo to ako tažké prístroje, ktoré boli presúvané.  Rodriguez vedel, že na týchto poschodia nemal nikto byť a boli prázdne a na prístup na tieto poschodia boli potrebné špeicálne kľúče.  Forbes vyjadril frustráciu po tom, čo bol Komisiou a inými odmietnutý, keď sa s nimi snažil spojiť, aby im odovzdal informácie, ktoré mal.

Osobne som sa so Scottom Forbesom rozprával v apríli roku 2014. Už niekoľko rokov žije v Anglicku. Je jednoznačné, že ho predchádzajúce udalosti ešte stále prenasledujú. Poprosil som ho, aby mi zosumarizoval svoje pocity. Scott Forbes v jeho vlastných slovách:

Volám sa Scott Forbes a prežil som 9/11. Pracoval som na 97. poschodí južnej veže a prežil som, pretože som mal v ten osudný utorok voľno. Mal som voľno, pretože som pracoval predchádzajúci víkend, 8. a 9. septembra, takže som prežil kvôli tomu, že som pracoval cez víkend. Pracoval som v technológiách pre finančné inštitúcie (a ešte stále pre nich pracujem) a počas víkendu, ktorý predchádzal 9/11 som pracoval s niekoľkými kolegami v režime bez elektriny. Autority z New Yorku a New Jersey nás vopred informovali, že v buove počas 24 hodinového obdobia nebude dostupná elektrika, pretože tam vymieňali káble. Kedže naše dáta boli umiestnené v dátovom centre na 97. poschodí, mal som legálnu povinnosť tieto dáta zabezpečiť, priniesť dole všetky systémy a komunikáciu a potom ich plne reštartovať po tom, čo bola výmena káblov v budove dokončená. Potom sa odohrali udalosti 9/11 a 89 mojich priateľov a kolegov bolo v ten deň zabitých. Moja sťažnosť je, že nikto z kompetentných vyšetrovateľov nespomenul, že v budove sa menili káble a nefungovala tam elektrika a nikto to nevyšetroval. Kontaktoval som 9/11 Komisiu a oni sa k môjmu svedectvu nevyjadrili. A  PANYNJ (Port of Authority of New York and New Jersy) teraz odmietajú tvrdenia, že tam bola akákoľvek výmena káblov a výpadok elektriky, aj napriek tomu, že moje svedectvo bolo podporené mnohými kolegami. Ja som bol priamym svedkom odstávky elektriky. Bol tam 24 hodinový úsek, kedy tam neboli funkčné žiadne bezpečnostné systémy alebo monitorovanie v hornej polovici južnej veže, a mnoho „inžinierov“ bolo na mieste a pracovalo na cvičení. Určite by to malo byť prešetrené a vysvetlené a až potom by mal byť prípad odložený. Mám pocit, že kričím a nikto ma nepočúva. Ďalšie obavy, ktoré mám, sa týkajú odpovede na moje svedectvo. Moje informácie som zaregistroval na blogu v roku 2003, dúfal som, že nazhromaždím záujem a pomoc pri získaní pravdy. Nie som konšpirátor a nemám žiadnu agendu. Bol som zahrnutý mnohými emailmi, niektoré podporné, veľa vulgárnych. Bolo mi povedané, že nie som skutočná osoba, že som pre moju firmu nepracoval a že som klamár. Na druhej strane ma ľudia volali patriotom a hrdinom. Je to na smiech. Na druhej strane, veľa ľudí sa ma snažilo zneužiť na ich vlastné ciele, rovnako ako politici. Tak kam mám teraz ísť? Mám kľúčovú informáciu ohľadom Disneyovky menom 9/11. Ale som bezmocný, aby som s tým niekde zašiel a som cynický ohľadom pravdy a tých, ktorí ju hľadajú. To je tá irónia. Ak by som 9. septembra zomrel, bol by som hrdina. Namiesto toho som nažive a v očistci.

Ako aj Linds Haydon Ives a Linda Tipp, aj Scott Forbes mi znovu pripomenul, že sú tu ľudia, ktorí sú skutočne prepojení na tieto udalosti, ktorí kvôli tomuto prepojeniu skutočne trpia.

Veľmi dôležitá audionahrávka, ktorá sa stratila, bola nájdená 2. augusta 2002, ktorá ukázala, že požiarnici sa dostali na miesto náraz na 78. poschodí južnej veže. Nahrávky ukazujú, že boli istí, že tam mali situáciu pod kontrolou. Ako mohol byť požiar tak intenzívny, že spôspobil kolaps najmasívnejšej štruktúry na svete, ale umožnil požiarnikom, aby sa bezpečne dostalo do bodu dopadu? Svedkovia ako Brian Clark, vice-prezident Euro Brokers popísal, že mal niekoľko problémov s teplom na poschodiach blízko nárazu.

Niektorí ľudia dostali vopred varovanie, že 11. septembra 2001 bude nebezpečné lietať. Primátor San Francisca Willie Brown dostal radu, asi 8 hodín pred tým, než bolo unesené prvé lietadlo, aby „bol s lietaním opatrný“. Toto varovanie prišlo od ľudí, ktorých Brown nazval svojimi bezpečnostnými pracovníkmi, ktorí pracujú na letisku. 17. mája 2002 Rádio Pacifica informovalo, že to bola práve Condoleezza Riceová, ktorá Browna informovala, aby sa 9/11 vyhol lietaniu. Aj keď sa na začiatku táto informácia dostala do mainstreamových médií, Brown reagoval na otázku od Philly 9/11 Truth Squad 12. februára 2008 nasledovne: „Nejaký hlupák na internete začal tento nonsens.“ Brown im potom odporučil, aby šli do knižnice a prečítali si tú „prekliatu správu“ o výsledku vyšetrovania Komisie, pričom táto správa neobsahuje žiadne informácie o tom, že mu bolo poradené, aby v ten deň nelietal.

Magazín Newsweek spomenul, že 10. septembra skupinka vysoko postavených pracovníkov Pentagonu náhle zrušila svoje cestovné plány na nasledovný deň, v dôsledku bezpečnostných znepokojení. Generálny prokurátor John Ashcroft prestal lietať komerčnými lietadlami v júli 2001, kvôli bezpečnosným hrozbám. Washington Post tvrdil, že na stretutí v Bielom dome 5. júla 2001, kde zástupcovia tuctu federálnych agentúr varovali, že: „Niečo naozaj veľké sa má stať a stane sa to veľmi skoro.“

Skupina mocných biznis lídrov, ktorí by sa normálne v tento deň nachádzali a pracovali vo WTC, boli namiesto toho na stretnutí s Warrenom Buffetom na základni Air Force v Omahe, Nebraske. Bratranec Georga Busha, ktorý bol riaditeľom AON Corporations mal v ten deň naplánovanú konferenciu na 105. Poschodí južnej veže, ale skupinka bola príliš veľká, preto sa rozhodli presunú sa cez ulicu do Hotela Millennium.

Ako aj v minulosti, vláda nezaváhala, aby sa rýchlo zbavila dôkazov a pozostatky WTC boli takmer okamžite odstránené a zrecyklované.

Tri mesiace pred útokom, Silverstein Properties a Westfield America podpísali novú nájomnú zmluvu na prenájom budov WTC. Podmienky tejto zmluvy im umožnili túto dohodu opustiť v prípade „aktu terorizmu“. Larry Silverstein bol jediným príjemncom viac než 7 miliárd dolárov vyplatených z poistky.

Na Silversteina sa už dlho sústredili ľudia, ktorí hľadajú skutočnú pravdu, kvôli jeho komentáru, ktorý povedal a to bolo: „Rozhodnutie o stiahnutí Budovy 7 spolu s 9/11“. Termín stiahnuť je bežne používaný pri popisovaní plánovanej demolácie. Budova 7 je pre kritikov oficiálnej verzie rozhodujúca, pretože jej kolaps nemohol byť spôsobený zázračným horľavým palivom, kedže žiadne lietadlo ani trosky ju nezasiahli. Silverstein túto neslávnu vetu vyslovil v dokumentárnom filme uverejnenom v roku 2002 stanicou PBS. Video:

Záznam pádu Budovy 7:

FEMA po internom vyšetrovaní zistila, že Budova 7 sa zrútila v dôsledku požiaru spôsobeného troskami z WTC, čo údajne spôsobilo, že budova horela 7 hodín. Fotografie však, práve naopak, ukázali, že oheň bol len v izolovaných častiach budovy. Do Budovy 7 nenarazilo žiadne lietadlo, nebola poškodená padajúcili dvojičkami, kedže oba skolabovali takmer presne do svojich základov. Filmové zábery ukazujú, že v budove neprebiehalo žiadne horiace inferno. Ako mnohí poznamenali, kľúčom k porozumeniu pravdy o 9/11 je práve Budova 7.

Pred 11. septembrom 2001 nebol žiaden historický prípad, kedy by oceľová budova skolabovala v dôsledku požiaru. A 11. septembra máme tri obrovské oceľové budovy, ktoré sa údajne zrútili v dôsledku požiaru. Od 11. septembra sa nestal žiaden podobný prípad. V roku 1991 vo Philadelphii horel Meridian Plaza, požiar trval 19 hodín bez toho, aby budova čoilen praskla. V roku 2005 bol v Madride najväčší požiar v histórii, budova Windsor horela celé dva dni. Zatiaľ čo niektoré horné poschodia sa prepadli na nižšie, celková štruktúra, ktorá bola podstatne slabšia, než WTC, zostala nepoškodená. V roku 2012 bola mamutia Moskovská federálne veža, ktorá bola ešte stále v procese výstavby a mala mať 93 poschodí, v plameňoch niekoľko hodín. Nielenže budova neskolabovala, boli dokonca použité helikoptéry, aby uhasili požiar na vrchných poschodiach. Mnohí sa, samozrejme pýtajú, prečo autority nepoužili helikoptéry, aby oheň v oblasti zasiahnutých poschodí uhasili. Je naozaj veľmi ťažko pochopiteľné, prečo sa o to aspoň nepokúsili.

Na podobnú tému, často sa pýtam, prečo sa toľko ľudí, z ktorých predpokladám v minulosti nemali samovražedné skolny, rozhodlo dobrovoľne z budovy vyskočiť. Mnoho oficiálnych záznamov udáva, že aspoň 200 ľudí vyskočilo z budovy WTC. To sa rovná nejakým 7 alebo 8 percentám z celkového počtu ľudí v budove. Nesnažili by sa dúfať, že by boli zaslané helikoptéry, aby požiar uhasili, prípadne ich z budovy vyslobodili? Bol tam nejaký dôvod, ktorý ich viedol k očakávaniu, že budova zakrátko skolabuje? Po incidente bolo nahlásené, že až 90 tiel týchto ľudí sa našlo neporušených. Mne to jednoducho príde nepravdepodobné a ako príliš veľké číslo. Nechcem to zľahčovať, ale ako mohli byť tieto telá nedotknuté po dopade z takej výšky?

Niektorí z viac „extrémnych“ internetových analytikov zistili, že z limitovanej databázy fotografií týchto ľudí, ktorí z budovy vyskočili, mali v sebe určitú anomáliu. Konkrétne jedna fotografia bola detailne analyzovaná a telo, ktoré vyletelo z budovy bolo príliš ďaleko od budovy a fyzicky bolo nemožné, aby niekto vyskočil do takej diaľky od budovy. Na mnohých fotografiách, ktoré zachytili ľudí zhromaždených okolo okien, postupne jeden po druhom vyskočili z budovy, no v ich okolí nie je vidieť žiaden oheň. Televízne stanice prestali tieto zábery vysielať, nakoľko sú to veľmi citlivé zábery. Magazín Esquire v roku 2009 citoval medcínskeho patológa, ktorý povedal nasledovné: „Neradi hovoríme, že vyskočili. Nikto nevyskočil. Boli z budovy doslova vyhodení.“

Existuje mnoho otázok, týkajúcich sa oficiálnej verzie letu číslo 77, ktorý zasiahol Pentagon, ktoré sú nevysvetlené. Počas non-stop vysielania CNN v poobedie 11. septembra, reportér Jamie McIntyre vyhlásil: „Po inšpekcii zblízka, nie sú tam žiadne dôkazy lietadla, ktoré by narazilo v blízkosti Pentagonu.“ Obhliadkou zistil, že sa tam nenachádzali žiadne pozostatky krídel, trupu lietadla, ani žiadných iných častí Boeingu 757. Netreba dodať, že nie je jediný, ktorého to zaujíma. Kritici si všimli, že diera na stene Pentagonu, kde údajne lietadlo narazilo, bola príliš malá na to, aby ju vytvoril Boeing 757. Neboli tam žiadne stopy po náraze krídel a žiadne pozostatky krídel pred budovou, kam sa teda podeli? Pokúšal som sa prostredníctvom emailu spojiť s Jaimem McIntrem, ale nikdy mi neodpísal.

Foto z Pentagonu odfotených hneď po havádrií, na fotografiách sa nenachádzajú žiadne pozostatky lietadla:

4

Zdroj

5

Zdroj

6

Zdroj

7

Zdroj

Zatiaľ čo verejnosť mohla sledovať ako lietadlá narazili do dvojičiek, znova a znova, na všetkých televíznych staniciach, k podivu tu nebol žiaden videozáznam z Pentagonu, dokonca ani žiadna fotografia Boeingu 757, ktorý tam narazil. Vzhľadom na to, že bezpečnostné kamery sa stali bežným vybavením vo exteriéroch aj interiéroch budov, bolo to za medze dôveryhodnosti, že v srdci budovy, ktorý je symbolom obrany, by tieto zariadenia zlyhali v zázname tejto udalosti. Vraj máme najsilnejší armádny komplex na svete, ale 9/11 bolo lietadlu umožnené, aby sa ocitlo vo vzduchu vyše 40 minút bez toho, aby ich zastavili stíhačky a potom narazili do epicentra nášho obranného systému, bez toho, aby boli zaznamenané na videu?

FBI sa poponáhľala a skonfiškovala dva videozáznamy, ktoré jednoznačne existovali – z hotela Doubletree a z čerpacej stanice Citgo, ktoré sa nachádzajú cez ulicu od Pentagonu. Zíznam z kamery čerpacej stanice Citgo bol vydaný v roku 2006, po tom, čo si to na základe zákona o prístupe k informáciam vyžiadal právnik, ale nezachytila samotný náraz. O mesiac, vďaka tomu istému zákonu, bola vydaná druhá nahrávka z hotela Doubrletree. Video:

Aj keď vyobrazuje explóziu, takisto nezachytila lietadlo.

V máji 2006 Pentagon sprístupnil záznam, ktorý zachytil výbuch, no opätovne, nezobrazil, čo tento náraz spôsobilo, nejako sa im to nepodarilo na kamere zachytiť.

Mainstreamové média sa opäť správali, ako keby bolo lietadlo na týchto záznamoch jasne viditeľné, pričom však jednoznačne nebolo. Momentálne nemáme jasné video, ktoré by zobrazilo lietadlo, strelu, alebo čokoľvek to bolo, čo zasiahlo Pentagon. Vynára sa tu aj otázka takzvanej „exit hole“, teda výstupnej diery, ktorá sa objavila v prostriedku budovy Penatgonu, nejakých 310 stôp od bodu dopadu. Ak sa podľa oficiálnej verzie všetko doslova rozpadlo, čo teda mohlo spôsobiť únikovú dieru?

Dr. Thomas Olmsted, psychiater a bývaly námorný dôstojník z New Orleans, preskúmal lekárske dôkazy z Pentagonu a napísal o tom explozívny článok: „Pitva: Žiadni Arabi na palube letu 77.“ Olmstead si vyžiadal of FOIA zoznam pasažierov z letu číslo 77, a zároveň aj zoznam tých, ktorí boli pitvaní Inštitútom patológov ozbrojených síl a popásal to ako: „Predpokladal som, že vláda by sa snažila zastaviť akékoľvek fámy. A vyzeralo to jednoducho: vyprodukovať zoznam obetí, ktorí boli identifikovaní AFPI a porovnať ich so zoznamom pasažierov. O štrnásť mesiacov neskôr som konečne dostal zoznam. Verte mi, keď mi ho dávali, neboli tým veľmi nadšení. Žiadni Arabi sa v pitevni nenachádzali, ale niekoľko ľudí sa dostalo na palubu a neboli na zozname American Airlines. Nikdy mi tieto telá neboli vysvetlené. Dal som American Airlines možnosť ich zoznam pasažierov upraviť, no nikdy tak neurobili.“

Olmstead bol dosť kritický, čo sa týkalo AFIP a ich tvrdenia, že sa im podarilo identifikovať takmer všetky telá do 16. novembra 2001 a zaujímalo ho, ako vedeli identifikovať telá pasažierov a tiel únoscov. AFIP naznačila, že na palube letu číslo 77 bolo 64 pasažierov. American Airlines pôvodne tvrdilo, že to bolo 56 pasažierov, ale zoznam, ktorý dostal Olmstead, obsahoval  58 mien. Tieto rozdiely neboli nikdy vysvetlené. Olmstead už predtým odhalil senzačné správy, že na palubnom zozname pasažierov neboli žiadne arabské mená. Kde bol Hani Hanjour, údajný pilot, ktorý nedokázal lietať ani natoľko, aby si mohol prenajať lietadlo len niekoľko týždňov pred 9/11? Olmstead si naštudoval pozadie tých, ktorí boli na oficiálnom zozname pasažierov a vymedzil ich prepojenie na informačné a obranné odvetvia. Ďalšie štúdium vyprodukovalo ešte viac prekvapujúci fakt, nikto z údajných devätnástich únoscov nebol na zozname pasažierov žiadnej z týchto aerolíniek.

Otázky sú nekončiace. Prečo bolo na palube lietadiel tak málo pasažierov? Štyri lietadla by boli schopné prepraviť 762 pasažierov, ale oficiálny zoznam, ktorý uverejnilo CNN (aj keď sa čísla líšia), ukázali len 229 pasažierov, čo je extrémne nízka obsadenosť – 30% kapacity. Aerolínky bežne presúvajú pasažierov, ktorí sa chystajú do rovnakej destinácie na iné lety, ak je obsadenosť letu veľmi nízka. Ďalšia otázka je, ako úrady zozbierali DNA pasažierov letu číslo 77, keď povedali, že absencia akýchkoľvek pozostatkov lietadla bola v dôsledku vysokého tepla a vrak, vrátane motora a trupu, sa doslova vyparil. Doslova by bolo potrebné, aby teplota dosiahla 6093 stupňov Celzia na to, aby sa hliník „vyparil“, zatiaľ čo ľudské DNA je zničené len pri teplote niekoľko stoviek stupňov. Ako boli teda všetci pasažieri, okrem jedného, identifikovaní podľa DNA, keď tam neboli ani pozostatky lietadla? Ako bolo možné, že lietadlo, ktoré malo šírku 125 stôp a dĺžku 155 stôp, zanechalo ktorá mala šírku len 60 stôp?

8

Zdroj

Bol to len pošmyknutie jazyka, keď Donald Rumslefd povedal, že Pentagon bol zasiahnutý strelou? Prečo je na videozázname z Pentagonu, ktorý bol zverejnený v roku 2006 ukazuje dátum záznamu ako 12. septembra? Prečo databáza Úradu pre dopravné štatistiky neukazuje časy odletu dvoch letov – letu číslo 11 a 77? Letiská veľmi užkostlivo pri zaznamenávajú časy všetkých odletov. A sú tam naozaj indikácie, že let 93, ktorá odletel z Newarku zaznamenal nastupovanie na palubu dvakrát? Prečo sú videozáznamy letísk z týchto štyroch letov nedostupné? Prečo bol v tento deň v Dvojičkách len jeden amatérsky fotograf, ktorý vyhotovil fotografie? Je to vôbec možné, že nikto, žiaden profesionálny fotograf, si myslel, že by to nestálo za zaznamenanie na filme?

Niektorí  výskumníci prenikli ešte hlbšie do líščej nory a preverili pasažierov ešte hlbšie. Kto sme tu my, aby sme vyhotovili srdcervúce príbehy a vykoristili maximálny emocionálny dopad, keď mýme mainstreamové média a ich príbeh o celoživotných priateľoch Ruth McCourt a Paige Hackel? Údajne stále cestovali spoločne, ale v tento deň sa im nepodarilo zohnať lístky na spoločný let, preto jedna letela letom 11 a druhá nastúpila na let číslo 175. Ako by to mohlo byť možné, ak boli oba lety poloprázdne a boli na nich neobsadené miesta? Ich príbeh bol vylíčený 12. septembra 2001 v edícia USA Today. Niektorí boli prekvapení, ako boli detaily zistené a publikované tak rýchlo. V tomto príbehu boli aj iné fantastické elementy, 5 rokov po tragédii, v septembri 2006 bola manželovi Davidovi New Yorskou poláciou odovzdaná svadobná obrúčka, ktorá patrila Ruth. A aby to nebol ako dostatočný „zázrak“, bolo len tak medzi rečou spomenuté, že Ruth a David sa zobrali v roku 1994 priamo vo Vatikáne.

A čo ohľadom Waleeda Ishkandara, ktorý bol nahlásený ako pasažier letu číslo 11 podľa zoznamu novín a interntových memoriálov? Ishkander nebol zaznamenaný ako pasažier na pôvodnom manifeste, ani na zozname, ktorý poskytol American Airlines. A čo ohľadom toho, že len veľmi málo príbuzných tých, ktorá zahynuli v lietadlách si požiadali o náhradu škody z kompenzačného fondu, ktorý bol vytvorený a poskytnutý príbuzným obetí 9/11? Kritici tento fond preskúmali a zistili, že z 266 pasažierov, len 11 pozostalých si požiadalo o kompenzáciu. Ľudská nátura jednoducho nepripúšťa, aby si pozostali neuplatinli náhradu škody za smrť ich príbuzných.

Najbizarnejšie z toho všetkého je, že niektorí na internete začali skúmať fotografie všetkých obetí z tohto dňa, vyše 3000 obetí. Nachádza sa tam obrovské množstvo naozaj príšerných, rozmazaných fotografií, niektoré v čierno-bielej verzii, ktoré boli údajne odovzdané médiám trúchliacimi pozostalými, na pamiatku ich zosnulých. Bol som naozaj dojatý argumentom, ktorý nedával žiaden zmysel. Nechcel by každý, aby bol jeho zosnulý príbuzný reprezenovaný kvalitnou fotografiou? Zatiaľ čo niektorí navrhli možnosť, že WTC bolo zasiahnuté bezpilotnými lietadlami, ba dokonca aj viac ezoterické vysvetlenia, niektorí začali tvrdiť, že niektorí pasažieri boli vymyslení a nikdy neexistovali.  Na niektorých internetových fórach bolo preskúmané foto pilota letu 11 – kapitána Johna Ogonowského, a zaujímalo sa, prečo by použili jeho zastaralú fotku z obdobia, keď pózoval vo svojej úplne prvej dôstojníckej uniforme. Určite sa hrdo odfotografoval, keď bol povýšený na kapitána. Konkrétne letsrollforums.com sa extenzívne venoval skúmaniu rodiny Ogonowských, ktorí buď boli súčasťou plánu alebo nikdy ani neexistovali. Ja osobne musím spomenúť, že ma veľmi zaujalo meno jedného z pasažierov – Yeshavant Moreshawar, ktoré doslova obsahuje správu YES MORE WAR (áno viac vojny) .

Hovory, ktoré boli údajne vykonané z paluby unesených lietadiel, od vystrašených pasažierov popisujúcich nočnú moru, ktorú prežívali, boli takisto preskúmané kritikmi. Zatiaľ čo niektoré telefonické hovory boli uskutočnené telefónmi, ktoré sa nachádzali na palube lietadla, iné mali byť uskutočnené z mobilných telefónov pasažierov. Bolo to vôbec v roku 2001 možné, aby boli takéto telefonické hovory uskutočnené? V roku 204 American Airlines ohlásili, že uvádzajú novú bezdrôtovú technológiu, ktorá v blízkej budúcnosti umožní svojim pasažierom, aby mohli z paluby lietadla komerčných letov zavolať svojim príbuzným alebo priateľom. Pasažieri by mohli využívať svoje osobné mobilné zariadenia už v roku 2006.

Najlepšia dostupná informácia indikuje, že v septembri 2001 nebolo možné uskutočňovať telefonické hovory, keď lietadlo dosiahlo určitú výšku. Prvý telefoná z letu 175 bol uskutočnený o 8:52, keď bolo lietadlo vo výške 31 000 stôp, príliš veľa na to, aby mohol byť hovor uskutočnený, vo všeobecnosti sa výška na odrezanie komunikácie považovala za 8 000 stôp. Ďalší telefonát,  len o chvíľu neskôr, obsahoval tú istú informáciu, že niekto bol dobodaný a obaja piloti zabití. Jedného by mohlo zaujímať, ako mohli únoscovia niekoho zabiť s vysúvacím nožíkom na otváranie krabíc a plastvými nožíkmi. O 9:00 pasažier menom Peter Hanson, ktorý uskutočnil prvý hovor o 8:52, znova zavolal svoju otcovi Leemu. Zvláštne rezignoval k faktu, že bude zabitý a dodal, že „myslím si, že plánujeme ísť niekde do Chicaga alebo niekam na naraziť do budovy.“

Hovory uskutočnené z letu číslo 77 začali po tom, že lietadlo dosiahlo bežnú letovú výšku. V niektorom momente medzi 9:16 a 9:26, Barbara Olson zavolala svojmu manželovi generálovi Tedovi Olsonovi. FBI neskôr v súdnom procese s takzvaným dvadsiatym únoscom Zacariasom Moussaouiom v roku 2006 poznamenala, že telefonický hovor Barbary Olson nebol spojený a trval presne nula sekúnd. Ted Olson však tvrdil, že mu Barbara z lietadla volala dvakrát, ale povedal, že nevie, či použila mobilný telefón alebo telefón na palube lietadla. O rok neskôr mainstreamové média ako napríklad CNN ešte stále tvrdili, že Barbara Olson použila svoj súkromný mobilný telefón.  Olson spomenula únoscov ozbrojených nožíkmi a vysúvacími nožikmi a povedala, že boli nahnaní do zadnej časti lietadla. Takisto svojmu manželovi povedala, že by sa nezdalo, že im niekto velí a opýtala sa ho, že čo by mala poradiť pilotovi, aby urobil.

Neznejeto trocha divne? Piloti sú bežne dosť sebavedomí ľudia. Prečo by si myslela, že by mal jej manžel, byrokrat, dať inštruktáž o tom, ako sa zachovať. Ak nebol kapitán Burlingame zabitý (nejakým spôsobom vysúvacím nožíkom alebo plastovám príborom), prečo by niekomu dovolil, aby ho nahnal do zdnej časti lietadla? Len pre informáciu, v roku 2001 nemali American Airlines na ich palube funkčné telefóny. American Airlines to neskôr potvrdili pre organizáciu „Pilots for 9/11 Truth“: „To je správne, my nemáme telefóny na palube Boeingu 757. Pasažieri na palube letu číslo 77 počas teroristického útoku používali svoje osobné telefóny.“

Ted Olson rozumel, ako sa táto hra hrala. Olson povedal Najvyššiemu súdu v marci roku 2002, zatiaľ čo obhajoval vládu v súdnom spore, ktorý iniciovala vdova a žalovala CIA za to, že mučili a zabili jej manžela, ktorý bol informantom. Ted Olson povedal nasledovné: „Je jednoduché si predstaviť nekonečné množstvo situácií, kde vládní úradníci môžu mať legitívny dôvod na to, aby prezentovali falošné informácie. Je to nešťastná realita, kedy vydanie nekompletnách informácií, ba dokonca misinformácia zo strany vlády može byť niekedy vnímaná ako nevyhnutná, aby ochránila vitálne záujmy.“

Najčudnejší a najviac skúmaný telefonát údajného hovoru počas 9/11 začal vetou: „Mama, toto je tvoj syn, Mark Bingham.“ a obsahovala rozhodujúcu poznámku „veríš mi, nie?“ Birgham, ktorý bol na palube letu 93 kontaktoval jeho matku, Alice Hoglan v dome jeho strýka Vaughna Hoglana. Ku podivu, on vedel, že sa tam v tom čase nachádzala, no ona nevedela, že mal v ten deň niekde letieť. Jeho matka si spočiatku myslela, že to bolo zvláštne, že použil svoje celé meno, ale neskôr tvrdila, že takto sa jej stále, keď jej volal, predstavoval. Pani Hoglan sa takisto zúčastnila veľmi bizarného rozhovoru s ABC deň po 11. septembri 2001, v ktorom sa smiala.

Mark Bingham  bol údajne vlastníkom spoločnosti Bingham Group a aj to bolo na internete analyzované, kde boli pozdivhnuté určité okolnosti týkajúce sa jeho firmy.

Ďalší zo zvláštnych telefonátov, bol telefonát Todda Beamera, ktorý zavolal zákazníckemu servisu GTE Airfone´s Chicago a tento telefonát trval, 13 minút. V určitom bode sa ho pracovníčka servisu opýtala, či si praje, aby ho spojila s jeho manželkou, čo odmietol. V takejto situácii, kto by preferoval telefonicky hovoriť so zákazníckym servisom, než s vlastnou manželkou?

Letu číslo 93 bolo povolené voľne letieť takmer dve hodiny po tom, čo sa vedelo, že prvý let bol unesený. Najlepšie dostupné dôkazy hovoria o tom, že vláda sa v tento deň zachovala duchaprítomne raz, keď zostrelila let číslo 93. Podľa dôkazov, neuveriteľných 23 zo 44 pasažierov v ten vôbec nemalo nikam letieť. Ale je tam určité zaváhanie, či let číslo 93 havaroval, alebo bol zostrelený. Lokálne správy z Clevelandu z 11. Septembra 2001 citovali primátora Whitea, ktorý mal uviesť, že Boeing 767 z Bostonu mal na Clevelandskom medzinárodnom letisku núdzové pristátie, kvôli obavám, že na palube sa nachádzala bomba. United tento let identifikoval ako let číslo 93 a primátor White dodal, že lietadlo bolo evakuované a presunuté do bezpečnej oblasti letiska. Lokálne správy tento príbeh napísali na základe správy od Associated Press. Dodatočne boli tieto správy označené za chybu a že lietadlo, ktoré tam pristálo patrilo spoločnosti Delta.

Anonymná armádna informantka, ktorá bola v tom čase vo Fort Meade povedala, že osobne počula armádnych veliteľov ako sa dohadovali o zostrelení letu číslo 93. Takisto tvrdila, že nepadlo ani slovo o únoscoch a že lietadlo bolo zostrelené striktne z dôvodu, že s nimi stratili kontakt a protokol bol jeho prerušnie a zostrelenie. Údajné miesto dopadu v Pennsylvánii bolo nadmierne čudné, malé kúsky trosiek boli rozstrúsené na míle naokolo, s obrovským kráterom uprostred toho všetkého. Kráter, rovnako ako diera v stene Pentagonu, vyzerala príliš malo, na to, aby bola zanechaná lietadlom týchto rozmerov.

Oficiálne bola väčšina lietadla zapustená do zeme, kde sa údajne našli aj čierne skrinky. FBI tvrdilo, že našli 95% trosiek lietadla do 24. septembra 2001, ale verejnosť jeho časti nikdy nevidela. Niekoľko svedkov nahlásilo, že videli druhé lietadlo, ktoré letelo veľmi nízko a chaoticky blízko miesta dopadu. Obhliadač tiel, ktorý patril k Somerset County vydal niekoľko provokatívnych tvrdení o mieste dopadu: „Väčšinou vidíte veľa trosiek, kusy lietadla a veľa hluku a zmätku. Táto havária bola iná. Nebol tam žiaden vrak, žiadne telá a žiaden hluk. Zdalo sa, ako keby na palube neboli žiadni pasažieri ani posádka.“

Foto dopadu letu 93:

9

Zdroj

11

Zdroj

12

Zdroj

13

Zdroj

14.jpg

Zdroj

Ako vždy, po tomto incidentne nasledovalo niekoľko neprirodzených úmrtí. Prasanna Kalahasthi, 25 ročná manželka údajného pasažiera letu 11 sa zabila vo svojom apartmáne v L.A. mesiac po 9/11. Jej manžel bol jedným z tých pasažierov, ktorí neboli na oficiálnom zozname pasažierov a objavil sa len na niekoľkých neoficiálnych zoznamoch. Kenny Johannemann bol údržbár na polovičný úväzok, ktorý pracoval v severnej veži a 9/11 sa stal hrdinom, keď z horiacej budovy vytiahol muža. Aj on nahlásil, že v oboch budovách počul explózie. Johannemann sa zastrelil vo veku 43 rokov v roku 2008, dvanásť dní pred  siedmym výročím 9/11, údajne trpel hlbokými depresiami, čo mu spôsobilo alkoholizmus.

Barry Jennings bol zástupca riaditeľa photovostných služieb v New Yorku. Jennings tvrdil, že videl a počul explózie v Budove 7 pred tým, než sa dvojičky zrútili, Jennings sa o túto informáciu podelil s reportérom ešte v ten istý deň a takisto urobil rozhovor s Dylanom Averym, ktorý skúmal 9/11 a pracoval na filme o tejto udalosti. Po tom, čo Jennings poskytol Averymu interview, bol zastrašný z pozície nadriadených s tým, že príde o prácupo čom požiadal Averyho, aby ho do filmu nezakomponoval. Keď Jennings šiel do vysielania BBC, aby poprel to, čo povedal v rozhovore pre Averyho, Avery sa rozhodol jeho rozhovor vo filme zverejniť a prišlo mu to ako adekvátna odpoveď. Mesiac po svojom rozhovore – 19. augusta 2008 Jenninngs zomrel a okolnosti, ktoré súviseli s jeho smrťou vo veku 53 rokov, boli nejasné. Preto si Avery najal súkromnú detektívku, aby jeho smrť bližšie prešetrila, ale ona vyšetrovanie do jeho smti ukončila a Averymu povedala, aby ju už nikdy viac nekontaktoval. Avery navštívil Jenningsovu rodinu v dome, kde bývali a našiel ho prázdy a na predaj. Sám som sa Dylana Averyho opýtal, či vo vyšetrovaní nejako pokročil, na čo mi odpísal len jednu vetu: „Nájdi jeho syna a opýtaj sa jeho.“

Expert Danny Jowenko bol ohľadom svojho názoru, že Budova 7 bola zámerne zdemolovaná výbušninami dosť vokálny. Jowenko zahynul v autonehode 16. júla 2011. Beverly Eckert, ktorá stratila svojho manžela  počas 9/11 vedela, že oficálna verzia je bogus a stala sa členkou nezávislej rodinnej komisie 9/11. Pre Salon napísala článok s titulkom „Moje mlčanie nemôže byť zakúpené.“ Eckert bola jednou z tých ľudí, ktorí sa v rámci komisie stretli s prezidentom Barackom Obamom – 6. Februára 2009 v Bielom dome, kde s ním diskutovala o boji proti terorizmu. Neuveriteľne o týždeň neskôr zahynula v leteckej havárii. David Wherley,veliteľ pracujúci na základni Andrews Air Force, bol zabitý v havárii metra v roku 2009.

Požiarnik Salvatore Pricotta bol zavraždený 23. mája 2007. Philip Marshall, bývalý pilot, ktorý sa stal jedným z hľadačov pravdy o 9/11 a napísal o tom dve knihy sa údajne zastrelil a zastrelil aj svoje dve deti v tínedžerskom veku. Do istoty zastelil aj svojho rodinného psa. Podľa Santa Barbara view Marshall vyjadril podozrenie a paranoju počas editovania a pre-marketingového procesu svojej knihy, pred tým, než bola vydaná.

Bolo tam aspoň desať telefonátov, ktoré prišli z letu číslo 93, pričom prvý z nich bol uskutočnený krátko po 9:32, štyri minúty po tom, čo lietadlo dosiahlo výšku 35 000 stôp. Autor pre magazín Scientific American vykonal experiment v roku 2003, ktorý ukázal, že väčšina, ak nie všetky z uvedených telefonátov z unesených lietadiel by boli nemožné. Už vo výške 20 000 stôp zistil, že šanca, že by sa mobilnému telefónu podarilo hovor spojiť, bola jedna k sto. Šanca dvoch úspešných hovorov bola menej než jedna k tisíc. Ako odpoveď k temuto výskumu FBI neskôr odpovedala, že len dva telefonáty boli vykonané mobilnými zariadeniami a ostatné boli vykonané z telefónu na palube lietadla. Napriek tomu existuje veľa referencií k tomu, že príbuzní tvrdili, že hovory prijali z telefónnych čísel svojich blízkych.

Riaditeľ FBI Robert Mueller 20. septembra 2002 povedal CNN, že tam nebol žiaden legálny dôkaz, ktorý by potvrdil identitu samovražedných únoscov. Už 16. septembra 2001 Washington Post napísal článok, ktorý pochyboval o identite únoscov. „Dvaja z 19 únoscov vymenovaných FBI – Saeed Akghamdu a Ahmed Alghamdi majú rovnaké meno ako dvaja  v ubytovacom zariadení pre cudzineckých stážistov v Pensacole. Dvaja ďalší – Hamza Alghamdi a Ahmed Alnami majú mená podobné k dvom jednotlivcom, ktorí sú uvedení vo verejne prístupných dokumentoch a používajú rovnakú adresu na rovnakej základni. Ako dodatok, muž menom Saeed Alghamdi ukončil školu Obranného jazykového inštitútu na vojenskej základni Lackland Air Force v San Antoniu v Texase, zatiaľ čo muži s rovnakými dvoma menami ako únoscovia Mohammed Atta a Abdulaziz Alomari skončili školu v US Internation officers school na vojenskej základni v Alabame a druhý skončil školy Aerospace Medical School v San Antoniu.

BBC odvysielalo správu z dňa 23. septembra, že Asharq Al Awsat – arabské noviny v Londýne – urobili rozhovor so Saeedom Alghamdim, ktorý bol na zozname útočníkov a je nažive a v poriadku a načrtli, že ďalší z únoscov Khalid Al Midhar je zrejme nažive.

Aj napriek tomu, že zmluva o prenájme z roku 1995-1996 nesie Ziad Jarrahovo meno, a nájomca ho identifikoval na fotografii, jeho rodina tvrdila, že bol v tom čase v Bejrúte. Saudská ambasáda tvrdila, že Saeed Al-Ghamdi, Mohand Al-Sheri, Abdul Aziz Al-Omari a Salem Al-Hazmi nie sú mŕtvi a s útokmi nemali nič spoločné

Zdá sa to byť celkom jasné, že sú tu rozumné obavy ohľadom identít mužov, ktorí údajne lietadlá uniesli. Sú tam silné indikácie, že niektorí sú v poriadku a nažive. Je veľmi ťažké prehliadnúť historický fakt, že žiadna budova s oceľovou konštrukciou predtým neskolabovala, a tiež ani žiadna od tohto dňa. Neboli odprezentované žiadne dôkazy, že teplota vo vnútri budov dosiahla hodnotu, ktorá by bola dostatočne vysoká na to, aby oceľ roztavila. Analýzy vykonané nezávyslými vyšetrovateľmi, ktoré deinitívne ukazujú, že diera v stene Pentagonu zanechaná čímkoľvek, čo do nej nabúralo, bola podstatne menšia, než Boeing 757, nemôžu byť vyvrátené. V tomto prípade boli krídla lietadla kľúčové a ak stenu zasiahli, nezanechali žiaden dopad, a ak sa rozpadli pri náraze, vyparili sa do vzduchu.

Aj bez toho, aby sme museli ísť príliš hlboko do líščej nory a konfrontovať strašidelné detaily o pasažieroch, ktoré jednoducho nedávajú zmysel, je v oficiálnej verzii dostatok nepravdepodobností, že by sa nad tým mali zamyslieť aj dôverčiví apolotickí Američania. V svetle všetkých nezodpovedaných otázok o tom, čo sa naozaj 11. septembra 2001 stalo, je nemožné sa vyhnúť „poburujúcim konšpiračným teóriám“, ktoré prezident George W. Bush nahnevane prisľúbil, že nebude tolerovať.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s