Prvý pokus

Už veľmi dlho ma kvári myšlienka začať písať. Možno ako forma sebareflexie, možno ako osobný manifest, možno preto, lebo stále, keď nájdem na webe spriaznenú dušu s rovnakými alebo podobnými názormi, tak ma to poteší, že v tom nie som sama a tam vonku vo veľkom svete je nás viac!

Nás, ktorí skutočne rozumieme pojmu “sloboda” a nepoužívame ho len ako otrepané klišé. Nás, ktorí sa zaujímajú, čo sa deje dookola, neutíši nás odpoveď “lebo” a potrebujeme vedieť odpoveď na naše otázky. Nás, ktorí veria v osobnú prosperitu a to, že všetci sme strojcom vlastného šťastia.

Verím, že takýchto ľudí je vo svete viac. Cesta k sebapoznaniu, k pravde a slobode je kostrbatá. Sama som si ňou prešla. Ohliadnúc sa do minulosti, je to ako byť znovuzrodený človek. Je to ako pozerať sa na svet úplne inými očami a zrazu veci začnú nebrať úplne iný rozmer a dávať úplne iný zmysel. Pretože nie všetko, čo sa deje je viditeľné voľným okom. Okolo nás je veľa lží, klamstiev a je len na nás, koľko vrstiev odkryjeme a budeme sa vedieť pozrieť pod pozlátku.

Asi by nebolo od veci sa trocha aj predstaviť. Urobím to neformálne – tykajme si. Ja som zakladateľka tohto blogu a jediná adminka a autorka. Mám 26 rokov, mám vyštudovanú vysokú školu a som šťastne vydatá už 4 roky. Manžela spomínam zámerne. Práve on je dôvodom toho, kto dnes som, práve on stál za mojou “premenou” a počas spoločných rokov mi pomaly otvoril oči. Preto by som už hneď v úvode chcela dedikovať tento blog a poďakovať sa mu za to, kým dnes som.

Nehanbím sa za to, kto som. Som libertariánka, verím v slobodu, mier a prosperitu, a do budúcnosti by som sa chcela venovať hlavne týmto témam, rovnako aj anarcho-kapitalizmu, ku objavovaniu som sa dostala len nedávno. Do blogu určite zahrniem aj moje osobné názory, fakty a výzvy, ktoré nám tieto názorové prístupy ponúkajú. V neposlednom rade tu pribudnú aj články na aktuálne témy či už zo zahraničia alebo zo Slovenska. Moje postrehy, návrhy a kritika.

Pre začiatok myslím, že by to už aj stačilo. V budúcom blogu spomeniem ako som prešla mojou osobnou myšlienkovou premenou.

 

Leave a Reply

